دل هایی ک وابسته شدند

ازززززززززززززززززززززاااااااااااادددد

دل هایی ک وابسته شدند

ازززززززززززززززززززززاااااااااااادددد

زمانی میرسد ک فریادها میشکنند دیوارهای قدرت را و ان زمان است گرگ صفتان درحال فرارند وبه دندانشان میش هایی از جنس پول های کلان دارند وخنده کنان درحال فرارند وماییییم ک ماتم زده درحال دیدنشان هستیم ودنبال هیچ کاری نمیرویم وانجاست ک بیخیالان ویا بطوری دیگر دین دوستان خاهند گفت : بیخیال انان دعا میکنیم ک خداوند حقشان را کف دستشان بگزارد. خخخخخ ایا این خنده دار نیس ایا حق یک کودک محصل یا نوجوان یا یک دانشجویی ک نصف عمرش را در راه تحصیل گذرانده به همین راحتی میتوان نادیده گرفتش ؟ ایا این عدالت یا رعایت دموکراسی است؟ چگونه چگونه یعنی حق مردمی ک 8سال ازعمرشان را در راه دفاع ازکشور گزاشتند این است؟ اری؟
ایا با گول زدن مردم میتوان بجایی رسید بلاخره ک چی ؟ تاکی میتوان حق خوری کرد؟ تاکی؟
این شعر را باعشقم گفتم:
تک تک این سخنانم همچو چوب میخورد برسرشان
شاید حال ن ولی میرسد ان روز میدانم
دور نیست ان روز ک مردم ب پا خیزند
وای ب حالتان اگر خشم این مردم شعله ور بشود
دراین چندساله خوردید و بردید و سربریدید نوشتان
دیگربس است حیله و دروغ وک میگویید براین مردم
دراین فکرید ک این مردم نادان اند؟مابخوریم؟
ک حق این مردم خوردنی نیست زهریست دردلتان
اگرک شماگرگید؟ ماچوپان گله ی میشیم
ناجور میزنیم بردلتان ک متوجه نمیشوید
سکوت این مردم همچو اتشیست زیر خاکستر
خدانکند ان روز برسد شعله ور شود اتش دلمان
همچو جهنمی شویم بسوزانیم زندگیتان
تانسلی نماند ازشما گرگ صفتان دراین زمین


1395/10/18 دی ماه

ساعت 12:28شب شد من هنوزبیدارم سعی میکنم ک فکرم ازاد باشد ولی نمیتوانم تحمل ندارم دراین کشورزندگی کنم خستم از هرچی دروغ وحیله ونیرنگ.
یعنی حتما باید من نیز مثل اینهاشوم؟ ن ن ن نمیتوانم راست میگویند هرکه را بهرکاری ساختند شاید سرنوشت اینگونه است.
این نیز بلاخره میگزرد.
ب امید روزهای بهتر ازامروز مطمعنم ک میبینم روزهای رهایی از قفس را.
مادرم وپدرم صمیمانه دوستتان دارم وعاشقتانم .
مرسی از تلاشتان برایم امیدوارم توانایی جبران این زحماتتان راداشته باشم وفرزند خوبی باشم.
پیش بسوی خوشبختی>>>>>>>>

بایگانی
  • ۱
  • ۰

untill you privacy

every time one human dont love it.

هرانسانی قدرت انرا دارد که بگوید ن. اما وقتی خودرا درنقطه ای قرارمیدهیم که خود نمیخواهیم کلمه ی ن را بگوییم ضعف خودرانشان میدهیم واژه ضعف به معنی «ضعف جسانی نیست» بلکه ضعف نفس است.میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی . آری ادم همیشه دوست داشت که تنهایی بالابرود همچون فوتبالیستی بااینکه کل تیم برای رسیدن ب گل زحمت کشیدند اما دویت دارد که گل به اسم او ثبت شود. دیکتاتوری بابه این اندازه در وجود انسان پیش رفته است. نمیدانم که چرا بعضی از انسان ها هنوزم که هنوزه واژه ی عشق را درک نکرده اند. عشق یعنی چه؟ تمام دانشمندان و فیلسوفان نتوانستند بفهمند که این واژه ی عشق ازکجا در بدن انسان بوجود می اید. عشق گوهری است گرانبها اگر با عزت توام باشد – تولستوی . اکثر بزرگان و فلاسفه ودانشمندان جهان ازدواج نکردند مثل :نیچه و سقراط و فلاطون، نه دکارت، نه اسپینوزا، نه کانت، نه شوپنهاور.»به همین دلیل است عشق الان بعنوان بازی گرفته شده است. تعجب دراین است که بعضی هابه خانواده ی خود انچنان تعصبی ندارند اماسر کسی که نه شناختی برطرف مقابل دارد ونه اعتمادی بر ان اما سر طرف مقابل ادم نیز میکشد و امار نشان میدهد درسال 1999 تا2015  42 درصد امار قتل عمد درموضوع عشق های کوتاه افزایش یافته است. چه خوب است اول بدانیم معنی عشق یعنی چه بعد بدنبال ان برویم. ادم درتنهایی خود مسائل زیادی از ذهنش میگزرد همچون:فلانی این ماررو کرد اما من نکردم یا فلانی این چیزخرید من نخریدم و... اما فکرش به آنجا نمیرود که فلانی فعل خاستن را بخوبی میتواند اجرا کند اما من نمیتوانم پس بجای نشستن و حسادت کردن ویا هرس خوردن بهتر است اعتمادبنفس خودرا بالاببریم و و بخود بگوییم که من میتوانم. وترسی ازخطرات مقابل خود نداشته باشیم . آینده از آن کسانی است که به استقبالش می روند . فردریش نیچه بقول محمدعلی کلی : تازمنیکه من میتوانم مشت بزنم طرف مقابل باید ازمن ترس داشته باشد زیرا من ترس و توانستن را از خود بیرون کردم و زیرا مشت ها و پایم له کرده ام .  آری انیشتین نیز به روزهایی غبطه میخورد که ای کاش زودتر از کلاس بیرون انداخته میشد تازودتر خودش را پیدا میکرد و زودترتلاش کردنش را شروع میکرد.زندگی همین است تازمانیک من و تو بخاهیم بالا میرویم وزمانیکه نخاهیم همیشه در سیاهچال زندگیمان حبس خاهیم شد.


به امید پیشرفت وسربلندی هرروزمان.

پیش بسوی بهترین ها 










  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • alireza babaie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی